19 Kasım 2017 Pazar

Yağmurlu Sabahlar

Yağmurlu günlerde yataktan çıkmayı hiç sevmiyorum. İnsanın uyudukca uyuyası geliyor. Alarmı 06:45 kurmuştum, üç kez erteleme ile 06:55' de ancak kalkabildim. Böyle sabahlarda hep aklıma boş ver işe gitme uyumaya devam et, yorgana sıkı sıkı sarıl,sağa dön gibi güzel düşünceler geliyor. Şimdiye kadar bu düşüncelere uymadım, her seferinde uysam nasıl olur deyince uykum açılıveriyor :) tabi bu durumda da mecburen güzelim yataktan kalkmış oluyorum.

Saat 09:57 yağmur devam ediyor. Hava halen karanlık, karanlığı sevmiyorum. Karanlıkta iş yerinde olmayı sevmiyorum. Bu yaz uygulamasında en sevdiğim kısım bu işten aydınlıkta çıkabiliyoruz. Tamam şu anda çıkamıyoruz ama en azından hava karardıktan sonra iş yerinde daha az kalıyoruz. Günler uzamaya başladığında ben başka bir ben oluyorum. Gün ışığında işten çıkmayı çok seviyorum. İçim açılıyor, şimdi biraz kapalıyım. Hala yağmur devam ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi geceler küçük Joe: Yaşlı hasta bakımı ile ilgili tüyolar

İyi geceler küçük Joe: Yaşlı hasta bakımı ile ilgili tüyolar : Arkadaşım yazmış, daha çok kişiye ulaşması için buradan bağlantı veriyorum, y...