19 Nisan 2018 Perşembe

3. Hafta

3. Hafta: Daha çok/sık yapsam dediğiniz 5 şey.

1- Daha fazla yürüyüş yapmak isterdim. 
2- Daha fazla sinemaya gitmek isterdim.
3- Daha fazla kendimle baş başa kalıp kafamı dinlemek istiyorum.
4- Daha fazla tatil yapmak,
5- Daha fazla ailemle vakit geçirebilmek isterdim. Bahar geldiğinde onlar memlekete gidiyorlar. Bağla bahçe ile ilgileniyorlar. Onlar geri gelene kadarda aklım hep onlarda kalıyor. onların yanına olmak o anları onlarla beraber yaşamak istiyorum. Ama gel gör ki sorumluluklar peşimizi gerçek hayata bırakmıyor. Sonuç: Çalışmaya devam ....

not: bu çelinç çok gecikti ama genede yarım bırakmıştım tamamlayıp paylaşmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi geceler küçük Joe: Yaşlı hasta bakımı ile ilgili tüyolar

İyi geceler küçük Joe: Yaşlı hasta bakımı ile ilgili tüyolar : Arkadaşım yazmış, daha çok kişiye ulaşması için buradan bağlantı veriyorum, y...