10 Şubat 2019 Pazar

Meydan Okuma: 10. gün


10. Şimdiki aklım olsa şu bölümde okurdum dediğin bir dal var mı ? Anlat bakalım neymiş ?

Benim hikayem biraz yarım kalmış sonradan toparlananlardan; lise sona başlayamadan özel sebeplerden dolayı okulu bırakmak zorunda kalmıştım. 5 yıl sonra liseyi dışarıdan bitirdim. Dışarıdan derken ticaret meslek lisesi olunca pek de dışarıdan olmadı. Meslek derslerini aynı kendi okulumda bir fiil gitmem gerekti. Sonrasında gene 3-4 yıl ara verdim ve açık öğretim fakültesine başladım. Önce iki yıllık muhasebe sonrada 4 yıllık işletmeye tamamladım. En çok istediklerimden biriydi elime diplomamı alabilmek çok şükür ki Allah nasip etti. Sonra da tabi iş hayatı hem okul hem iş derken yıllar geçti. 

Bir ara Mühendisliğe takmıştım; Endüstri mühendisi olmak isterdim. Onların kafaları farklı çalışıyor. Hangi dersleri görüyorlar ne öğretiliyor çok merak ediyordum. Bir noktadan girip farklı bir noktadan çıkabiliyorlar. Kafa yapıları düşünce tarzları çok değişik oluyor. Sonra yıllar geçtikçe hevesim kalmadı, kabullendim J .

Şimdilerde Gastronomiye taktım J acaba diyorum işi gücü bıraksam da Gastronomi okusam nasıl olur acaba =?

2 yorum:

İyi geceler küçük Joe: Yaşlı hasta bakımı ile ilgili tüyolar

İyi geceler küçük Joe: Yaşlı hasta bakımı ile ilgili tüyolar : Arkadaşım yazmış, daha çok kişiye ulaşması için buradan bağlantı veriyorum, y...