26 Şubat 2019 Salı

Meydan Okuma: 20. gün


20. Bugün hava nasıl ? Havaya göre bir liste hazırla mesela. ( film, kitap, kıyafet, yemek artık aklına ne gelirse )

Bugün hava sabah çok soğuktu. Kaplıcalardan sonra ben çok üşüyorum. Ancak saat 16:00’dan sonra biraz ısınabildim. Öğleden sonra hava biraz ısındı. En sevdiğim zamanlar saat 18:00 oluyor ve hava hala aydınlık. Gün ışığını çok seviyorum.

Akşam yemeği:

Yeliş mercimek yemeği ( dondurucudan çıkartılmış)
Köfte ( dondurucudan J annemler olmadığında dondurucu hayat kurtarıyor)
Salata; roka, havuç, turp, karalahana (karalahanayı akşamdan tuzla ovup dolaba attım) ve üzerine tulum peyniri ile ceviz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi geceler küçük Joe: Yaşlı hasta bakımı ile ilgili tüyolar

İyi geceler küçük Joe: Yaşlı hasta bakımı ile ilgili tüyolar : Arkadaşım yazmış, daha çok kişiye ulaşması için buradan bağlantı veriyorum, y...