26 Şubat 2019 Salı

Meydan Okuma: 22. gün


22. İnanıyorum bu yazı faydalı olacak, bildiğin şeyler hakkında ipucu verebilirsin. Ne bileyim mutfak ipuçları ya da fotoğraf ile ilgili ya da şu an hiç aklıma gelmeyen bir şeyle ilgili.. İpuçları hayati önem taşırlar, içlerinde deneyim barındırırlar..

Yeni öğrendiğim bir konu: Denedim oldu; oğlum buradayken Pazar kahvaltısına poğaça yapmak istiyordum. Araştırırken bazı tariflerde mayalı hamuru akşamdan yoğurup buzdolabına atıp sabah tepsi mayasını yapıp pişirdiklerini gördüm. Çok mantıklı ve kolay geldi. Gece saat 23:00 gibi hamuru yoğurdum, tası streçleyip dolaba attım. Sabah baktığımda çok güzel kabarmıştı. Hemen yoğurup tepsiye şekillendirip tepsi mayasını da yapıp fırına verdim. Çok güzel oldular, akşam mayalanması sabah işimi çok kolaylaştırdı. Tavsiye ederim.

Excel için bir ipucu filtre eklemek ve kaldırmak için crtl + shift + L

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi geceler küçük Joe: Yaşlı hasta bakımı ile ilgili tüyolar

İyi geceler küçük Joe: Yaşlı hasta bakımı ile ilgili tüyolar : Arkadaşım yazmış, daha çok kişiye ulaşması için buradan bağlantı veriyorum, y...