12 Ocak 2018 Cuma

52 haftalık 52 soru 52 cevap

Saçaklı'nın paylaştığı http://sacaklininnotdefteri.blogspot.com/2018/01/yardm-lazm.html minoshka'nın çevirdiği http://minoshka.blogspot.com.tr/2018/01/gumruk-kopegi-gecen-sene-7-salanj-var.html#comment-form ( yoksa yapamazdım) 52 haftalık bir çelınc yapma fikri  çok hoşuma gitti.

1. Hafta: Nelere şükrediyorsunuz?

Sağlıklı olmaya şükrediyorum. İyisiyle yada kötüsüyle bir şekilde bir yıl daha bitti. Bütün sevdiklerim yanımda buna çok şükrediyorum. Bir işim var, yıllar önce bir yıl işsiz kalmıştım tekrarından Allah korusun. İşimden memnunum, stresi diğer iş yerlerime göre daha az şükürler olsun. 2017 bol kazalı bir yıldı, çok şükür hayatta kalmayı başardım :) En korktuklarım yapamazsam dediklerimde yol aldım. Oğlum üniversiteye başladı ( gerçi hazırlığı yarıda bırakıp geri geldi ama olsun züğürt tesellisi seneye kendi bölümünde devam edecek okuluna). Borçlarım bitti, sağ olsun oğlum yeni borçlar açtı başıma :( Çok şükür işim var. 

2. Hafta: Evim/yuvam dediğiniz yer hakkında yazın.

Evim evim güzel evim. Ben evcil bir insanım, hayatım genelde ev ve iş arasında geçiyor. Ailemle ve oğlumla yaşıyorum. Annemler kışın burada yazın memleketteler. Kalabalık olmak güzel, annem ve babamla olmak da güzel. Eve gidince hazır yemek olması süper. Tek sıkıntı herkes evde olunca oturma odasında yatmak bana kalıyor. Geçen bahar banyo tadilatı yaptırdık, her şeyi kendi zevkime göre yaptırdım sonuçtan memnun kaldım. Bir dört yıl öncesi de mutfağı tadilat yaptırmıştık. Balkonu içeri aldık ve kocaman bir mutfağımız oldu. Annemle mutfakta çarpışmalarımız bir nebze azaldı. İki kişi mutfak tezgahında çalışırken biraz hırgür olabiliyordu :) Oturma odasında da en son o eski vitrinden kurtulup (annem vitrinini vermemek için uzun yıllar savaştı :) sonuçta bir parçası mutfağa bir parça ayakkabılık olarak merdivene iki kenarda kitaplık olarak odada kaldı) konsol aldığımdan orası da gözüme daha bir hoş geliyor.

Ergenlik çağlarımda hep buradan gitmek istemiştim. Nedenini bilmiyorum belki küçük bir yer olması, belki insanların eski kafalı olması... Sonuç hala doğup büyüdüğüm yerdeyim. Aralarda teşebbüslerim oldu ama başarılı olamadım. Ailemle evimde olmayı evde zaman geçirmeyi seviyorum. Hele ki mutfak aslında dinlendiğim yer mutfak oluyor. Neyse şimdilik benden bu kadar. Bir günde iki yazı yazdım aferin bana :))

1 yorum:

  1. Üniversite hayatı boyunca bir delikanlıyı beslemek bir aileyi beslemek gibi oluyor. Şimdiden kolay gelsin sizlere.

    Bundan sonraki hayatınız öncesinden iyi geçer umarım...

    YanıtlaSil

İyi geceler küçük Joe: Yaşlı hasta bakımı ile ilgili tüyolar

İyi geceler küçük Joe: Yaşlı hasta bakımı ile ilgili tüyolar : Arkadaşım yazmış, daha çok kişiye ulaşması için buradan bağlantı veriyorum, y...