26 Şubat 2019 Salı

Meydan Okuma: 23. gün


23. Neler Yapıyorum yazısı hazırlıyoruz. Maddeler için benim bir yazıma bakabilirsiniz. Örnek yazı linki için buraya bir tık.

Seviyorum / Loving : Ailemi seviyorum onlarla beraber olmayı seviyorum. Çalışmayı seviyorum, işimi seviyorum, iş arkadaşlarımı seviyorum. (bundan önceki iş yerimden sonra burası benim için cennet diyebilirim.) Mutfakta vakit geçirmeyi seviyorum.
İçiyorum / Drinking : Filitre kahveye takılıyorum. (Mehmet efendi çok usta değilim bu konuda ama şimdilik sevdim)
Hissediyorum / Feeling : Çok düşündüm ne hissettiğimi, fark ettim ki; “yalnız” hissediyorum.
Yapıyorum / Making : Akşamları ertesi gün için kendime salatalar hazırlıyorum, salatalık malzemelerini hazırlıyorum. El işlerinde iyi değilimdir, 8-6 çalışınca çokta vakitte istekte kalmıyor.
Düşünüyorum / Thinking : Kiracıyla başım dertte nasıl çözeceğimi düşünüyorum. Henüz çıkış yolunu bulamadım.
Hayalini kuruyorum / Dreaming : Maalesef çok hayal kurmuyorum, daha doğrusu hayal kurmaktan vazgeçeli çok oldu. Bir zamanlar kurduğum hayale gelirsek: “Emekli olmuşum. Resimde görünenler; bir çatı katı, sallanan sandalye, kitaplarım, omuzumda örme şalımla yanımda beyaz adam.”
Okuyorum / Reading : Bu ara elimde iki kitap var; Ahmet Ümit “Beyoğlu Rapsodisi” ve Markus Zusak “Hiç”
Dinliyorum / Listening : Metin Özülkü “Unutulmuş muydum”
İzliyorum / Watching : Blindspot 4. Sezon 10. Bölüm J ilk sezonlar daha keyifliydi ama meraktan izlemeye devam. Ve Trt 1!in yeni dizisi Halka severek merakla izliyorum J.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi geceler küçük Joe: Yaşlı hasta bakımı ile ilgili tüyolar

İyi geceler küçük Joe: Yaşlı hasta bakımı ile ilgili tüyolar : Arkadaşım yazmış, daha çok kişiye ulaşması için buradan bağlantı veriyorum, y...